旁觀,不代表冷淡

have time,真的很想一古腦地,將所有的所有事件說出來。
more times,擺成冷酷毫不在意,冷眼旁觀彷彿陌生的人事。

今天,想了一陣子;現今的情形,從什麼時候開始呢?不曉得是否與我的認知相同?

依照印象,應該是我在當兵的時候開始的吧?直到現在,我還是不能明白我不在的當時,發生了什麼事情?

what is family? do you know any happenings in the this family ?
how did say i don't like ?

然而,若是不說,即便是我,也是無法得知你的感覺。
我承認,我是用自己的方式在幫助你,也許有的時候手法過於拙劣。

可笑的是,you aren't me , so you doesn't Alone to bear like me...

did you can open your heart ? what time ? i don't always help you on your cold face, and i don't know her , how to be familiar with her ? and you be get happiness a blessing.

暗夜咆哮

留言